Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 23 listopada 2013

Lodovica Comello/Mindfreak

Hej hej!

Tu Mindfreak, dawno się nie widzieliśmy, co? Mam jedno zamówienie, bo tylko ono mi zostało xD 
Dla Nica Comello

Fajnie mi się z nim pracowało, bo ciemna kolorystyka :D
CSS też mi się podoba, dosłownie lubię ten szablon :D


Pobierz po kliknięciu w miniaturkę


Mam nadzieję, że Ci się podoba.
Przepraszam, że musiałaś tak długo czekać :<

Może dorzucę do tego szablonu w edicie jakąś fajną niespodziankę, co ty na to?
~Mindfreak

EDIT
Chciałam Ci zrobić osobne grafiki z bohaterami, ale nie masz bohaterów :C SMUTEK

3 komentarze:

  1. DZIĘKI,DZIĘKI,DZIĘKI!!! <333
    Strasznie podoba mi się ten szablon. Nic się nie stało, że długo go robiłaś.
    Co do niespodzianki to bardzo chętnie.
    A i jeszcze co do grafiki z bohaterami, jak będę miała bohaterów to mi zrobisz??
    Pozdrawiam ;******
    ~Nica~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejciaaa! To znowu ja! Dodałam bohaterów i mam pytanie co do grafik do nich, czy masz jeszcze chęć do zrobienia ich? Jeśli tak to byłabym Ci wdzięczna za zrobienie. Jeżeli będziesz miała pytania możesz wysyłać je na moją pocztę: lodovica4ever@gmail.com
      Pozdrawiam ;**
      ~Nica~

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)