Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 21 listopada 2013

It's my Life=Zamówienia , nagłówek,sygnatura/Trixie Verdass

Hey kochani!

Na sam początek pragnę was zawiadomić , że po przekroczeniu 200 komentarzy w zamówieniach była znów zmuszona usunąc zakładkę i dodać nową!Ale spokojnie wasze przed 200 zapisałyśmy sobie i każde zostanie zrealizowane!
Dziś miałam przeprowadzkę w dodatku jestem chora na zatoki i cały tydzień siedzę w domu , jestem padnięta!

Przygotowałam zamówienia dla Zuza Blanco

Ah en Vivo!Kocham te koncerty!Zwłaszcza gdy śpiewają Ser Mejor
 2 zamówienie dla Tubisio Jednorożec
Długo męczyłam się z kodami aby uzyskać taki efekt na tło gadżetów!To takie moje wynagrodzenie , że nie wykonałam zamówienia na rocznice Twojego bloga ale nie dałam rady!
Wykonałam także nagłówek wolny z Aną Mulvoy Ten
      Nie wiem czemu go wstawiam.Jest ochydny ale nie chciałam aby notka była tak pusta!

No i coś co zrobiłam pierwszy raz w życiu!Moja pierwsza Sygnatura

Nie wiem kiedy dodam następną notkę!Przeprowadzam się i nie mam wogóle czasu

Na koniec pragnę was zaprosić na podstronę o której dowiecie się o mnie wszytskiego KLIK
Mam nadzieję , że to pomoże wam mnie lepiej poznać!
Do następnej notki!

Trixie Verdass


3 komentarze:

  1. Postaram się rozpisać (wyjątkowo)
    Więęęęc :3

    Ad.1
    Podoba mi się okropnie menu, będę kombinować z kodem żeby również uzyskać taki efekt, ale bardziej chodzi mi raczej o coś jak samo menu bez kolumny xD Szkoda, że nie najechałaś kursorem na jedną z kart, żeby pokazać efekt *o* Fajnie wtopiłaś postacie w tło, prawie wcale się nie wyróżniają :) Osobiście, przesunęłabym główną kolumnę odrobinę bardziej w lewo, żeby była tuż pod nagłówkiem.

    Ad.2
    Faktycznie CSS na kolumny jest świetny, chyba domyślam się jakiego kodu użyłaś xD Osobiście zakończyłam na czymś takim: http://colorful-nightmares.blogspot.com/ i dalej ani rusz xD Fajne tło pod postacie, nie mam nic do zarzucenia ^^ Jedyne, co ewentualnie bym poprawiła to podkoloryzowanie postaci lub nawet ustawienie krycia warstwy na coś w stylu GIMP'owego 'Twardego Światła'.

    Ad.3
    W oczy od razu rzuca się dziwne wycięcie postaci. Moim zdaniem to tło 'brązowych iści' pod nimi psuje efekt :( I ta przeraźliwie jasna twarz po lewej O.O Nie, nie jest zła, tylko trochę ściśnięta xD I nie widać dobrze napisu :C Czcionka najraźniej nie ma polskich znaków, bo 'ą' jest Timesem. Do tła już nie mam się gdzie przyczepić, bo robisz je świetnie :) xx

    Sygnaturka fajna, ale podpis trochę za bardzo widoczny. To tylko moje zdanie xD Nie obraź się :D
    PS: Ja też siedzę w domu teraz, piona xD Tyle że ja miałam wycinany paznokieć i skończyłam z 4 szwami :C

    Pozdrawiam
    ~Mindfreak

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie gdzie jest zakładka jak wgrać szablon ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Klikasz normalnie na instrukcje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)