Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 22 sierpnia 2013

Zamówienie dla Panny Martin+The Versatile Blogger Award/Bella Martin

Hey kochani!

Na sam początek mam dla was zamówienie dla Panna Martin
Może nie jest to kolor szary czy czarny ale moim zdaniem dobrze tu pasuje!
Mój zamknięty blog Scenariusze Sibuna został nominowany do The Versatile Blogger Award
Dlatego iż Scenariusze Sibuna został zamknięty dodam go tu
Muszę:
1.Podziękować nominującemu blogowi (KLIK)
2.Pokazać nagrodę  na swoim blogu
3.Ujawnić 7 faktów o sobie
4.Nominować 10 blogów
5.Poinformować autorów o nominacji

7 Faktów o mnie
1.Mam 13 lat
2.Idę teraz do 1 Gimnazjum
3.Nigdy nie lubiła W-F
4.Mam podobny styl ubioru do Patrici Williamson
5.Gram na gitarze akustycznej
6.Mam najlepszą przyjaciółke
7.W przyszłości planuje chodzić do szkoły muzycznej

Nie nominuje blogów ponieważ ta nominacja dotyczy Scenariusze Sibuna!

Następne zamówienia pojawią się jutro bądź po jutrze
Proszę o komentarze

Bella Martin

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)