Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 21 sierpnia 2013

Zamówienie dla Nicoli+Sprawa z kopiowaniem/Bella Martin

Hey kochani!

Na sam początek mam zamówienie dla Nicola Potoczna

Co do sprawy z kopiowaniem Craliven!Postaram się to z nią wytłumaczyć!Nie można kogoś osądzać jeśli się nie zna przyczyny!Wiem jedno Craliven żałuje i na pewno nie odejdzie z bloga!Nigdy nikogo nie będę osądzać i nie pozbędę się z bloga.W końcu jesteśmy przyjaciółkami!

Co do szablonu zrobiłam go w takim innym stylu ale mam  nadzieje , że ci się podoba!

Następne zamówienia dodam dziś bądz jutro!

2 komentarze:

  1. Wow! Według mnie, szablon jest śliczny. Może lepiej by był gdyby zakładki/strony nie były obok siebie, lecz jedna, pod drugą? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyłączam się do sprawy z kradzieżą kodów i postanowiłam pomóc wszystkim blogom, więcej informacji na http://gotowekodycss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)