Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Zamówienie dla Kaaaro/ craliven

Do anonima :Widać że nie czytasz postów i administratorka napisała że żałuję swojego czynu, a ty przestań się mnie czepiać. Więc przepraszam wszystkich których mogłam urazić swoim kopiowaniem kodów, więcej się to nie powtórzy i żałuje

zamówienie dla Kaaaro

Co do szablonu, to się natrudziłam. Nagłówek robiłam 3 razy i za 4 w końcu się udał ! nie jestem dobra w robieniu szablonów o ciemnej kolorystyce ale jak się uprę to zrobię, i muszę stwierdzić że niezły wyszedł 

Przyjmuję zamówienia

3 komentarze:

  1. To ty czytaj uważniej co pisze adminstratorka bo zabroniła jednego dnia dodawać kilka postów od kilku stażystek!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie!
      Była o to mała sprzeczka jednak już się pogodziłyśmy i dla naszego dobra nie będzie już tej zasady!

      Usuń
  2. Dzięki za szablon ! Jest prześliczny ! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)