Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Zamówienia/Trixie Verdas

Hey kochani!
Miałam dziś bardzo zabiegany dzień ale już wszystko sobie poukładałam i jestem
Mam dziś dla was 2 zamówienia

Dla Tini Dominguez

Ten szablon nawet mi się spodobał jest taki inny!

No i wreszcie szablon dla Sasi S.
Z góry cię przepraszam , że tak długo czekałaś ale najpierw twoje zamówienie miała wykonać Craliven ale nie mogła i napisała do mnie na GG ale jakoś ta wiadomość do mnie nie doszła i dziś się o tym dowiedziałam!
Była dziś trochę głupia sprzeczka z Craliven a chodziło o zasadę panującą na blogu ale wszystko jest ok i , żeby to się więcej nie powtórzyło postanowiłam aby odwiesić zasadę i od dziś każda może wstawić notkę kiedy chcę!
Dołączy dziś do nas nowa stażystka mam nadzieję , że przywitacie ją ciepło!
PRZYJMUJE ZAMÓWIENIA
Trixie Verdas

2 komentarze:

  1. Hej :) Mogłabym prosić szablon,ale z takim nagłowkiem jak mam na blogu jedynie aby były zmienione paski boczne na jakieś ładnijesze i ciekawsze no i główny w którym pisze się posty. Kolor może być taki pudrowy/liliwoy/jasny fiolet :D cos w tym stylu. Zdaję się na ciebie, mnie chodzi o to aby nagłowek się nie zmienił. Jeśli sie tak da to bym była wdzięczna :) Bardzo bym była wdzięczna :)
    a to blog -----> http://friendsofvioletta.blogspot.com.
    Pozdrawiam:
    Maja ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)