Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 18 lipca 2013

2 Zamówienia/Bella Martin

Hey!!!


Mam dziś dla was 2 zamówienia

1.Dla  Emila Verdas

                                                                 Podgląd/Pobierz

Mam nadzieję , że się podoba.Z góry przepraszam za brak napisu ale o nim zapomniałam.

2 zamówienie jest dla Evelina Wódzik

                                                         Podgląd/Pobierz

Z tym szablonem bardzo dobrze mi się pracowało mam nadzieję , że ci się podoba...

Jeśli macie jakiś problem z wstawieniem szablonu proszę pisać w zakładce Pytania

Może zdążyliście już zauważyć do bloga dołączyła Patricia Miller.Jednak dalej poszukuje jeszczę stażystów chociaż 2 więc zgłaszać się..

Dalsze zamównienia postaram się zrealizować jeszcze dziś bądz jutro.

Bella Martin

4 komentarze:

  1. A można by było bez tych napisów testowy blog ? Bo tak to zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, to dziękuję, podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabym zamuwic szblon na mojego bloga story-vilu.blogspot.com jekieś ładne zdjęcia leonetty

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)