Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 19 lipca 2013

2 Kolejne zamówienia

Hey Hey


Mam dziś dla was kolejne 2 zamówienie oba również z serialu Violetta


1 zamówienie dla   Martyna Cande Castillo


                                                         Podgląd/Pobierz

Z góry przepraszam , że taki ucięty zrzut ekranu ale mój komputer coś szwankuje, mam nadzieję , że szablon ci się podoba i zamówisz jeszcze w przyszłości!

2 zamówienie jest dla  Olivia Molfese

                                                     Podgląd/Pobierz


Tutaj również przepraszam za te przecięcia ale nie mogę temu zaradzić.

Szablon na początku miał być zupełnie inny ale nie chciał mi się wgrać więc zrobiłam ten...

Następne zamówienia pojawią się jutro.

Zapraszam do zamawiania w zakładcę Zamówienia

Jeśli ktoś ma problem w załadowaniu szablonu na swój blog proszę pisać w zakładcę Pytania


Bella Martin

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)