Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 16 listopada 2014

Todo es posible/Dodo



Witajcie kochani czytelnicy!
Czy wy też macie takie uczucie samotności? Ja niestety odczuwam takie od kilku dni. Nie dość ,że w klasie mam takich głupich kolegów to w domu nie układa się też najlepiej :/ Ale czemu ja o tym tu piszę? Chyba potrzebowałam się komuś wyżalić :P
Nie minęło dużo czasu od poprzedniej notki, a ja już dodaję kolejną ;) Wiąże się to z tym iż miałam dużo wolnego czasu i wykonałam zamówienia i koloryzacja dla was. Niestety w zamówieniach dobierałam swoje zdjęcia. Podane przez was po prostu mi nie pasowały :/ Mam jeszcze jedno pytanie, chcecie LIVE albo TwitCam? Chętnie bym z wami pogadała, także piszcie czy oglądalibyście ;) Nie przedłużając, zapraszam:

Zamówienia:

Cathy Lambre:


Dżola


Księżniczka Violet





Koloryzacje:





Na dziś to tyle ;)

Piszcie czy chcecie tego Live'a :P

Pozdrawiam i całuję :*

Dodo

36 komentarzy:

  1. Jestem zadowolona, bardzo ! <3
    Podoba mi się koloryzacja i idealnie dobrałaś zdjęcie Ludmiły.
    Jedyna rzecz do jakiej mogę się przyczepić to fakt, iż prosiłam by nagłówek znajdował się po prawe stronie, a nie na środku.
    Ale nic nie szkodzi, nie przejmuj się, i tak jest pięknie ! Uwielbiam Cię ! :******

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Poezja
    2.http://fedemilaforever.blogspot.com/
    3.Bardzo bym prosiła żeby kolorystka była dobrana do bloga ;-)
    5.Fedemiła (Federico i Ludmiła z ''Violetty''
    6.Nie ważne jakie obrazki tylko żeby było podobnie jak na tym blogu ; http://federico-y-ludmila.blogspot.com/#_=_ (tylko w kolorach jak blog)
    7.Miłość łączy serca, a przyjaźń umysły.
    8.violettacastillo1997@o2.pl
    fedemila0909.gmail.com
    http://ask.fm/martinas8989
    GG: 51305554
    9.Google Chrome.
    10.Na pasku bocznym (:

    Z góry dziękuje i pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Poezja
    2. viluileon-forever-story.blogspot,com
    3. Chciałabym żeby kolorystka była ciemna :)
    4. Układ lewokolumnowy :>
    5. Violetta i Leon z serialu Violetta.
    6. Obojętne byleby z 3 sezonu. :))
    7. Cada amor viene en el tiempo.
    8. GG - 49454964
    9. Opera
    10. Jest umieszczony w prawej kolumnie na dole :)

    Dodatkowo chciałabym zaginające się rogi na zdjęciu jak się na nie klika robią się okrągłe. Ehh nie wiem czy zrozumiesz :D

    Mam nadzieję, że podejmiesz się wykonania szablonu :)

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, mam do Ciebie wielką prośbę :)

    1.Poezja.
    2. http://yosoyasis.blogspot.com/
    3. Turkusowy, biały, niebieski, kolory pastelowe.
    4. Chciałabym, żeby nagłówek znajdował się na górze, a zakładki po prawej stronie. Resztę układu pozostawiam w twoich rękach ;)
    5. Federico i Ludmiła z "Violetty" <3
    7."Hoy, puedo morir de amor... ♥" (większy) i gdzieś z boku: "Non so se va bene. non so se non va.
    Non so se tacere o dirtelo ma".
    8. ania.pasquarelli@onet.pl
    ask.fm/yosoyasis
    twitter.com/yosoyasis
    9.Google Chrome.
    10. Jest z boku po prawej stronie na górze ;3
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna jakbyś przyjęła :) Oczywiście jeśli możesz ;)
    Pozdrawiam
    ~AniaPasquarellli♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umeisz robić szablonów ;// Rozszerzasz postacie, one się rozpeksilozują (PRzepraszam, nie wiem jak xdd) źle wtapiasz. ZERO POPRAWY :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim coś napiszesz zastanów się dwa razy. Jestem ciekawa jak ty zrobiłbyś/zrobiłabyś szablon. Na pewno nie dorównałby tym które są wyżej. Doceń, że autorka się stara bo wykonuje swoją pracę świetnie a głupie hejty anonima nie robią na nikim wrażenia :)

      Usuń
    2. Każdy głupi może to napisać jako anonim
      No właśnie Martyna ma rację
      Zrób swój szablon i daj nam na ocenianie
      Dodo bardzo się stara i naprawdę to widać
      W ogóle co ci w nich się nie podoba?!
      Są bardzo ładne
      A jak się nie podoba i chcesz wyrazić swoje zdanie to zrób to kulturalnie, a nie jak świnia w chlewni dobierająca się do żarcia
      Takie coś według mnie świadczy o wychowaniu człowieka
      A ja bym na twoim miejscu Dodo niezwracała na to uwagi, ponieważ piszą najpewniej piszą to jakieś głupie i niedojrzałe małolaty.
      Sama nie raz wyrażałam swoje zdanie na temet czyjś prac, ale tak by nie urazić, a ta osoba dobrze wszystko przemyślała i doszła do jakiegoś wniosku
      Oczywiście nie bronię tej/tego niedorozwiniętego anonima
      Hańba ci!!!!!!!
      Ja uwielbiam cię Dodo i nie tylko ja
      Kończę (a może i nie)
      Lucyy

      Usuń
    3. Znalazła się ekspertka od szablonów
      Pff

      Usuń
    4. Spokojnie dziewczyny! Jestem przezwyczajona do takich hejterów!

      Usuń
    5. Może szablony Dodo nie są najlepsze, ale nie są też bardzo złe... Niestety muszę się zgodzić... rozpikselowane trochę te twarzyczki. Poćwicz wymazanie gumką (najlepiej z mniejszym kryciem). Napisy też mogłyby być lepsze. Ogólnie uważam, że się poprawiłaś, ale daleko ci do ideału. Ćwicz, ćwicz i ćwicz, bo n ie każdy od razu łapie o co w tej grafice chodzi.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. 1. Poezja.
    2. http://ride-or-die-fanfiction.blogspot.com
    3. Chciałabym ciemną kolorystykę ( czarny, szary itp. ) ;)
    4. Układ aby byl mniej więcej taki jak na tym blogu -> http://secrets-harrystyles-fanfiction.blogspot.com
    5. Z Harrym Stylesem punk i Letty Ortiz ( Michelle Rodriguez w filmie Szybcy i wściekli)
    6. Hazz : http://a.wattpad.com/cover/10535219-256-k786019.jpg lub http://37.media.tumblr.com/6f35f9339edad8e5e50ae53938e58d64/tumblr_mw1qxs6ddj1s8kreio1_500.jpg
    Letty : http://www.screenslam.com/blog/wp-content/uploads/2013/02/hr_Fast___Furious_6_6-banner.jpg lub http://images5.fanpop.com/image/photos/25700000/Michelle-Rodriguez-Wallpaper-michelle-rodriguez-25764184-1280-800.jpg
    7. Chciałabym duży napis 'Ride Or Die, Remember? ' i ' Show me how to ride and I'll tell you who you are', uznaj sama jak mają być rozmieszczone :)
    8. email - dupa0901@gmail.com
    9. Opera :)
    10. Jest tutaj po prawej stronie :) http://ride-or-die-fanfiction.blogspot.com
    Mam nadzieję, że je przyjmiesz :)
    Jeżeli masz jakiekolwiek pytania jak co do szablonu to napisz mi e-mail, dobrze? Bardzo mi na nich zależy. :)
    Dobranoc x

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej,prace jak zwyklę prześliczne, pobieram koloryzację, i po raz 3 składam zamówienie. Jak to mówią do 3 razy sztuka, może choć tym razem je przyjmiesz :)
    A oto zamówienie :
    1. Poezja
    2. http://violettajestnajlepssza.blogspot.com/
    3. Błękit, Czerwień i Biel, lub tylko błękit i czerwień kolory pastelowe, (tu masz, nwm jak to nazwać jakie to kolory, to chyba jest url kolorów błękit - #5FBEDE czerwień, taki graniczący z różem - #E5054B biel- #EBEEB )
    4. Układ chciałabym aby był obojętnie jaki, no prawie jest mi to obojętne, chę tylko aby karty nie były w kształcie takich jakby listków, chę aby by były zwyczjne kwadratowe zmieniające kolor niebieski na róż, z kolorów, które podałam :)
    5. Wszystkie postacie z Violetty, ale tylko 3 sezonu
    6. Obrazki, która chciałabym aby były są tu - http://violettajestnajlepssza.blogspot.com/2014/10/zdjecia-promocyjne.html (oczywiście nie chce wszystkich z nich, chcę tylko aby była Viola, Ludmi, Leon i Fede, a jeśli się nie zmieszczę to tylko Vilolę i Lu)
    7. Hoy, puedo morir de amor... i Si es por amor
    8. Mój e-mail hanisia1234@gmail.com
    9. Mozilla
    10. Jest tu http://violettajestnajlepssza.blogspot.com/
    Mam nadzieje że tym razem je przyjmiesz Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chcę trochę zmienić zamówienie, z tamtego na to :
      1. Hasło: Poezja
      2. Szblon na blog : http://violettajestnajlepssza.blogspot.com/
      3. Kolor to najlepiej jakiś pastelowy, a najlepiej brzoskwiniowy, morelowy albo beż lub pastelowy pomarańcz a najlepiej brzoskwiniowo-morelowy
      4. Układ chciałabym aby był obojętnie jaki, no prawie jest mi to obojętne, chę tylko aby karty nie były w kształcie takich jakby listków.
      5. Fede i Lu
      6. Obrazki, która chciałabym aby były to najlepiej aby Lu była taka jak mam na t.j prpfilowym z konta z którego pisze (tu link do niego- http://ifotos.pl/zobacz/Screensho_whpsxhe.png/)
      a Fede obojętnie jakieś dopasowane z 2 albo 3 sezonu
      7. Hoy, puedo morir de amor... i Nie uciekniemy od naszych uczuć
      8. Mój e-mail hanisia1234@gmail.com
      9. Mozilla
      10. Button jest tu http://violettajestnajlepssza.blogspot.com/
      Mam nadzieje że tym razem je przyjmiesz Pozdrawiam

      Usuń
  8. Live! Live! Jestem za! Zdecydowanie chętnie obejrzę :).
    I pewnie wyjdę na nooba, ale czym są i do czego służą te koloryzacje? Nie ogarniam t.t

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny szablon Dodo ;* Wyobrażałam go sobie troszkę inaczej, ale jest piękny <33
    Dziękuję ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, mój szablon nie chcę się pobrać ;( Możesz mi go wysłać na maila? cathylambre@gmail.com

      Usuń
    2. Jak to nie chce się pobrać?

      Usuń
    3. No klikam na pobierz, a wyskakuje mi obrazek png.

      Usuń
    4. Już naprawiłam! Możesz pobrać! Przepraszam za błąd, jestem jakaś rozkojarzona :/

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli jeszcze przyjmujesz to proszę :3 Tak na wstępie chcę zaznaczyć, że na Szablono-Sferze nie przyjęli mojego zamówienia, więc mam nadzieję, że tym razem nie będzie żadnych przeciwstawień.

    1.Poezja
    2.http://francesca-y-diego-forever.blogspot.com/
    3.Jasne odcienie fioletu i szarości
    4.Układ jest mi obojętny, ale jednak zależałoby mi żeby nagłówek znajdował się na górze.
    5.Francesca i Diego z serialu Violetta
    6.http://data2.whicdn.com/images/135365383/thumb.jpg, https://lh6.googleusercontent.com/-_34mQUGVOv4/U_h5g50O0lI/AAAAAAAABHw/SRWRhRbVqoo/w640-h400-p-k/14%2B-%2B1

    7. És él amor lo qué arranco, él dolor
    És mi valor, la fuerza, él corazón

    8.alexa.delarosa@o2.pl
    9.Mozilla
    10.jest umieszczony w zakładce Szablony na Wesoło :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niewątpliwie powinnaś się jeszcze dużo nauczyć...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)