Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 22 listopada 2014

Suddenly your world has changed forever/Reggimi



Witajcie czytelnicy SNW!
Muszę przyznać, że nie mam ostatnio chęci do grafiki. Ciągła nauka powala mnie na łopatki. Nie mam ostatnio nawet czasu ani chęci do otworzenia gimpa, dlatego dzisiaj skromnie i minimalistycznie. Niemniej jednak mam nadzieję, że coś się Wam spodoba. Dziękuję też za miłe opinie o moich szablonach na blogowym asku. 
Przejdźmy jednak do części graficznej.




Szablony wolne:

Na stronie głównej ustawiamy jeden post.


Możecie polecić mi jakąś  dobrą książkę? Nie mam już pomysłu co przeczytać. Byle nie fantastykę proszę.
Zamówienie przyjmuję tylko na szablony z artami bądź minimalistyczne.


22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy szablon jest po prostu śliczny ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam aż ochotę zalożyc bloga tylko po to żeby go tam wstawić..

      Usuń
    2. Na razie jest na moim blogu próbnym możesz sobie popatrzeć xD
      http://proba-indila.blogspot.com/

      Usuń
    3. Naucz mnie robić szablony D:

      Usuń
    4. Pfff... To żeś wymyśliła xD

      Usuń
    5. Ja mówię poważnie! xD Nie wiem gdzie mieszkasz ale szykuj się na to ze cię znajdę i zmusze do tego

      Usuń
    6. Niech zgadne komentarz napisałaś specjalnie by zmienić temat? Pieprzone yaoistki.

      Usuń
    7. Shiori ty wielbicielu spamu xD

      Usuń
    8. anonim mnie prześladuje T.T

      Usuń
    9. Oczywiście, że tak uwielbiam dobry spam i spanie :3

      Usuń
    10. A kto go nie lubi?
      Anonimem się po prostu nie przejmuj ;)

      Usuń
    11. Łatwo ci mówić bo to nie ty od wczoraj dostajesz dziwne pytania na asku >.<

      Usuń
    12. Tylko się nie potnij przez to ;p

      Usuń
    13. Albo zrób to przynajmniej będzie o jednego debila mniej ;p

      Usuń
  3. Polecam "Zapomniałam że cię kocham"

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty Little Liars przeczytaj xD

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne prace : )
    Przeczytaj "Gwiazd naszych wina" : D
    Na serio świetna książka i film też super *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazd naszych wina - cudo, cudo, cudo, cudo!!!!
    A prace są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! Boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne szablony. ♥ Co do książki - może "Gwiazd naszych wina"? Mam właśnie w planach przeczytanie tej książki, a z tego co słyszałam, jest genialna. *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)