Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 30 września 2014

It's time to say goodbye/Diana

Jak pewnie domyślacie się po tytule - odchodzę. Wiem, ze nie byłam tu za długo, jednak taka jest moja decyzja. Dlaczego? Niemalże od samego początku miałam wrażenie, że tu nie pasuje, a po odejsciu kilku dziewczyn tylko się to nasiliło. Drugą sprawą są hejterzy. I nie, nie jestem przewrażliwioną dziewczynką, tak na dobrą sprawę to mam w dupie wasze zdanie. Wy po prostu nie umiecie docenić pracy innych.
Nie zamierzam jednak zrezygnować z grafiki.




 Założyłam wlasnego bloga graficznego, jednak ze względu na to, że nie zamierzam goscic tam tutejszych hejterów, nie podam go, bynajmniej nie tutaj. Zainteresowani mogą się skontaktować się ze mna poprzez gg (49490490) lub tt (@awwmyidols). Za wszystkie ewentualne bledy przepraszam, ale pisze z telefonu. Zegnajcie po raz ostatni.

1 komentarz:

  1. Szkoda :/
    WOW jaki cudny szablon główny *0* Czy mnie oczy nie mylą i naprawdę wiszę podpis Dodo?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)