Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 10 lipca 2014

Te creo, te creo // Gabson Verdas



Cześć :D
Nie miałam co dać, na tytuł to dałam Te creo, ponieważ oglądam pierwszy sezon Violetty, jak są próby do przedstawienia.

DZISIEJSZA NOTKA TO KLAPA!!

Miałam zamówienia, DWA dziękuje, ale wy będziecie na mnie źli! TO JEST OKROPNE ;___;
 Zamówienia, są takie złe! ;__; normalnie żal patrzeć. Nic ze sobą współigra. WSZYSTKO JEST OKROPNE! Ja wiem, że będziecie chiały zamówić u kogoś innego.
Nie mam weny! NA NIC PO PROSTU NA NIC!

Oglądaliście mecz Brazylii i Szwabów?  WYGRALI ;_; 
NA STOS Z NIMI! !! ! ! !  Hahaha, nie lubie ich :D
Argentynka *O* Wygrała *O* W *O* Karnych *O*


 Zamówienie Dla: Kinia Verds
Ciebie przepraszam! Ochyda, ostatnio nie mam weny na nic!!!

Zamówienie Dla:  »ßєℓîєωє«
Przepraszam Cię za to coś! TO JEST TAK OKROPNE ;_______________;

Wolny:
Aż brak słów.


PRZEPRASZAM JESZCZE RAZ ;_;
Zawiodłam, calkiem zawiodłam...

Przyjmę Max 3. Chociaż żadnych nie będzie.
Jeszcze raz przepraszam dziewczyny. 

Gabson <3

EDIT: Nie licze na teksty typu "to jest ślczne" bo wiem że takie nie są -_-

23 komentarze:

  1. Nie przesadzaj! Bardzo mi się podoba ... nagłówek?
    Tak i niestety tylko nagłówek. Nazwy stron się zlewają.
    No,ale nic nie szkodzi.Sam nagłówek mi starczy.
    Chcę Ci powiedzieć, żebyś się nie przejmowała.
    Każdy ma gorszy dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Cię przepraszam, jeszcze raz.
      Muszę się nauczyć by się nie zlewały...
      Gabson <3

      Usuń
  2. Po co cokolwiek tu wstawiasz? Aby marudzić, że jest okropne? Wiem, że po cichu liczysz na komentarze: "Nie, to jest śliczne". Jesteś tu po to, aby się kształcić, nie narzekać :) Naprawdę, takie pisanie. A poza tym, jesli nazywasz już jakiś plik "ochyda", to może bez błędów? Piszę się "ohyda".
    No i... jesteś w internetach, reprezentujesz jedną ze szabloniarnii dość znanych w internetach. Coś takiego jak "Oooo, Szwaby, na stos z nimi!" raczej nie powinno się tu znaleźć. Ze względu choćby na kulturę? Nie uważasz, że to trochę obraźliwie? Ile ty masz lat?
    Pierwsza praca mi się nie podoba.
    W drugiej jest lepiej, ale kolory za bardzo kontrastują, tło z całą resztą.
    Trzeci jest najlepszy, tylko ten wielki napis.
    ps. Twoje podpisy na prasach powinny być mniejsze, mniej widoczne.
    ~ xXx

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba ja sama ich robić nie umiem
    A jeżeli już zrobię to jest straszny
    Dziękuje za twoja pracę i trud
    Nagłówek jest piękny
    Całuski :*
    Kinia

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym zamówić szablon
    1.Amor
    2.lodo-story.blogspot.com
    3.beżowy i brązowy
    4.lewostronny. Efekt przy zdjęciu
    5.Ludmiła z Violetty 2
    6.sama wybieraj
    7.I wana be your life, I wana be your love
    8.ludmilapasquareli@gmail.com
    9.Jest tam gdzie gadżety

    OdpowiedzUsuń
  5. Mange? O matko...
    Spróbuję a może to być max 3 osoby?
    Ja się na tym wszystkim nie znam...
    To ma być szablon czy nagłówek?
    Powiedz mi max 3 osoby które mają sie na nim znajdować bo ja nie wiem o kogo chodzi XD
    Nie siedze w anime. '
    Postaram się :)
    Gabson <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pamiętaj dodaj button gdzie kolwiek :)
    Gabson <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 to będzie trudno wybrać... Ale niech będzie Lucy i Natsu z Fairy Tail (mogą być jako jedna osoba? dużo jest ich zdjęć razem), izumi z Love Stage!! i Light z Death Note. I oczywiście dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żebym ja wiedziała kto jest kto xD
    Czylu Jacyś: Lucy, Natsu. Oraz Izumi i Light? XDD
    Czyli 4 tak?
    Przepraszam , ja naprawdę się na tym nie znam... xd
    Gabson <3
    Ale to nagłówek czy szablon? XD
    Gabson <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, dokładnie :) i prosiłabym o cały szablon. W sensie postacie w nagłówku, a tło w kolorze beżowym. I z góry dziękuję za zrobienie

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosiłabym o szablon, jeśli to nie problem :)
    1. Amor
    2. http://lisie-serce.blogspot.com/
    3. Biele, czernie i szarości :) Ogólnie ciemniejsze kolorki :)
    4. Wybierz sama
    5. Liszka i Johanna z Igrzysk Śmierci
    6. Wybierz te, z których ładnie wszystko wyjdzie
    7. Żadna ilość wysiłku nie może ratować cię od zapomnienia.
    8. julia.karasim@gmail.com
    9. Na razie nie ma, ale dodam jak obczaję nowy szablon i wgl. A możesz od razu sama umieścić, jak ci wygodniej :)
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :)
    I nie martw się, tym wyżej, no... po prostu niekonwencjonalnie i niespotykane XD Każdemu coś może nie wyjść :D

    OdpowiedzUsuń
  11. "Sikierą tamtą..." ,patrząc na ten tytuł przypomniały mi się słowa taty odnośnie jednej piosenki oczywiście wstawię button choć zostały dwa dni http://rockmenowa.blogspot.com mam nadzieję iż w sierpniu hejterzy usiądą do książek i nauczą się kulturalnej krytyki z domieszką rad ,a nie obrażania

    ps: Wasza Rockmneowa

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. amor (powinno być z dużej, ale nie działa mi klawisz, wybaczysz?)
    2. mi-historia-mi-mundo.blogspot.com
    3. Najlepiej granatowo-niebieski, ale żeby nie był za ciemny.
    4. Kolumny po prawej stronie (najlepiej dwie, jedna pod druga), ramki czarne albo białe i zaokraglone rogi.
    5. Mercedes Lambre, Diego Dominiguez, Lodovica Comello, alba Rico Navarro i Martina Stoessel. Błagam, nie jako postaci z 'Violetty'.
    6. http://4.bp.blogspot.com/-_PLUyJvP8Rk/URAbfAqv_qI/AAAAAAAACjo/cRilpduf6qA/s1600/Lodovica-Comello-15.jpg

    http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140506124135/violetta/images/4/48/Resize_image4.png.jpg

    http://www.tekstowo.pl/zdjecie_wykonawcy,mercedes_lambre,bWVyY2VkZXNfbGFtYnJlXzJfZWU3OTA0ZGVfNTQ2MDAz_800_600_.jpg
    lub
    http://martinajakovioletta.blox.pl/resource/copiademercedeslambreconferenciadeprensamexicovioletta1ludmila.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/-1WFUJw0M3_c/UpnO_PXY0MI/AAAAAAAACow/2CzeYhlkkBw/s1600/BZ8FCrCCIAAB8dp.jpg

    http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20130813032522/violetta/images/c/cc/Alba-rico-navarro-02.jpg

    7. Valió la pena todo hasta aquí
    8. martus.jot@gmail.com
    9. W lewej kolumnie (w jedynej kolumnie...) z samej góry, nad archiwum.

    Swoja prośbę motywuję tym, że nie chcę żeby moim czytelnikom do końca zeżarło oczy... Dogadamy się?

    PS. Wiem, że obowiazuje tu zakaz krytyki prac, ale wydaje mi się, że szablon byłby lepszy gdyby zakładki były szare albo w takim przydymionym turkusie. Taka sugestia, nie bij :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, wykonam.
      Spokojnie :)
      Gabson <3
      PS: Jakby zdjęcia były za małe, lub złej jakości poszukam innych:)

      Usuń
    2. Tylko, nie rozumiem tych kolumn.
      Chcesz dwie po jednej stronie? Jedna obok drugiej?
      Gabson <3

      Usuń
    3. Szczerze to sama nie wiem o co mi z tym chodziło... Po prostu ma być kolumna po prawej. Pewnie miałam wtedy jakiś zamysł, ale... Nie wiem jaki xd

      Usuń
    4. XDD.. Spoko :D
      Nie ma problemu, bo sama widzisz że trudno to zrozumień xd
      Gabson <3

      Usuń
  13. Dziękuje :)
    Kinia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)