Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 2 kwietnia 2014

Star Dance+Rekrutacja WAŻNE!!

Witam wszystkich!

Jak wam minęło Prima Aprilis?Wkręciliście kogoś?A może ktoś wkręcił was?A jak tam sprawdzian szóstoklasistów?Trudny?

Haha same pytanie.Na początku przejdę do zamówień których mam 2

Panna Martin
http://trixie134.deviantart.com/art/Panna-Martin-444339661?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=0
(kliknij na obrazek aby pobrać)

Ah moja Albita!Świetnie mi się robiło ten szablon i to chyba dzięki temu ,że Alba jest moją ulubioną aktorką i piosenkarka ;)

Juliet Styles

http://trixie134.deviantart.com/art/Juliet-Styles-444337218?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=1
(kliknij na obrazek aby pobrać)

Tutaj chyba najbardziej podoba mi się koloryzacja.Z góry przepraszam za złe wycięcie postaci ale moja myszka coś mi szwankuje:/Czasem mi nie ,,odpowiada".


Dziś z moich prac to wszystko.Bardzo przepraszam ale miałam duże zamieszanie i zmiany w życiu.

Teraz przejdźmy do 2 części notki.

Odeszły od nas 3 dziewczyny (w tym Vicky która nie podając przyczyny usunęła się z bloga i się nie odzywa). Otworzyłyśmy z Koko znów nabór a z tego ,że przyszło do nas dużo zgłoszeń postanowiłyśmy spytać o radę was kogo przyjąć;)Pokaże wam zaraz pracę nadesłane przez kandydatki wybierzecie waszym zdaniem 3 najlepsze(gdyż 3 będą miały możliwość dołączenia do załogi) i oddacie na nie głos w ankiecie która znajduje się w prawej kolumnie.Będą tam umieszczone numerki gdyż nie będziemy podawać nazw zgłaszających a więc po kolei:

Nr 1.


Nr 2.




Nr 3.



Nr 4.



Nr 5.


Nr 6.
Nr 7.





Resztę zostawiamy w waszych rączkach ;)Wyniki ogłosi Koko w swojej następnej notce!


Przyjmuje zamówienia!
Do następnej notki

Dorte Love




22 komentarze:

  1. Nr. 2 najbardziej przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace są bardzo ładne ^^
    A żeby nie było ,że zagłosuję sama na siebie to głosuję na nr. 6

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm...moimi faworytami są nr. 7 na pierwszym miejscu a potem 1.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi najbardziej podoba sie nr4 <3 i nr1 , najbrzydszy to ten ostatni ;\

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra. Od razu oddaję głos na szablon nr. 6. A co do prac. Ładne. Najbardziej podoba mi się 2 Twoja praca. Uważam, że wycięcie nie jest złe. Nie jest doskonałe, ale ok. Hm, też zastanawia mnie postawa Vicky. Ale pewnie miała powód :/. Szkoda, że aż tyle nas odeszło :(.

    OdpowiedzUsuń
  6. A moim faworytem jest szóstka, jedynka jest ładna, ale moim zdaniem mało czytelne tytuły wszystkiego :c 5 odpada. W 7 ładna grafika, ale nad CSS jeszcze dużo trzeba posiedzieć. 2 jest OK ale Ross jest okropnie wycięty, powinien być bardziej miękką gumką. 3 moim zdaniem robiona 'na odwal się', na siłę wepchane napisy i źle wkomponowane zdjęcia. Nic ciekawego (bez urazy dla autorki, wiem, że po prostu krytyka jest potrzebna) 4 przypomina mi moje pierwsze nagłówki *.* Postać mogłaby być wycięta staranniej, żeby było mniej jasnego miejsca wokół, ale ogółem jest dobrze. W 5 jest zastosowany byle jaki efekt i dodany napis losową czcionką. Jak trójka. Szóstka - ciekawy pomysł ogółem, fajna grafika, ale wszystko za bardzo jakby przesunięte w prawo. I kolumna środkowa bez paddingu, tekst się klei..I nie wiem skąd kolory linków, nie pasują do szarości, mogły byc np. białe albo #666 ale to już wizja autorki. I tak moim zdaniem jest najlepszy z prezentowanych tutaj.

    UWAGA!
    Ten komentarz nie miał na celu obrażenia kogokolwiek. Przepraszam za mocne słowa, ale takie tylko pomagają kształtować swoje pasje i swój talent. Bez krytyki nigdzie nie dojdziecie, utwierdzane w błędnym przekonaniu, że wszystko idzie wam git, kiedy tak nie jest.
    Będę wpadać nadal :)

    Pozdrawiam
    ~Mindfreak [who-knows-not-me.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr. 1 i 6 są świetne. Nr. 4 też jest ładny, 5 i 3 kompletnie mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. nr 2 jest prześliczne i nr 5 moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG <3
    Ten szablon jest meeeega <3
    Aż brak mi słów <33
    Robisz cudowne szablony <333
    Alba to moja ulubiona AKTORKA <333
    Raz jeszcze dziękuje <3333

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybieram jedynkę.Szablon jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje serce zdobyła 1 i trochę 7.

    -Karoo

    OdpowiedzUsuń
  13. nr.4 jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. nr 2, 1i 4 są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamawiam szablon
    1.Hasło: flowers
    2.link do bloga na którego ma być zrobiony szablon: http://crazy-story-about-crazy-band.blogspot.com/
    3.Kolorystykę: beżowy
    4.Układ: Menu niech będzie po lewej stronie postu, a nagłówek na górze
    5.Postacie , Z kim , jakiego serialu,anime.filmu:
    -Ashley Benson
    -Ivy Latimer
    -Ian Hardnig
    -Brant Daugherty
    -Jenna Dewan-Tatum
    6.Obrazki z których ma być wykonany szablon(nieobowiązkowe)
    - http://ashleybenson.net/wp-content/themes/Ashley-Benson-Official-Theme/style/images/face-book-Ashley-Benson.jpg
    - http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120613181614/makomermaids/images/5/50/Ivy_Latimer_3.png
    - https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRhE97_FPDfGgGZP7TQ938Iu05QyUa35X__z4xETPJcCkW4lXsz
    http://ilarge.listal.com/image/3715456/968full-brant-daugherty.jpg
    http://cdn.hollywoodtake.com/sites/hollywoodtake.com/files/styles/large/public/2013/06/27/ian-harding.jpg
    7.Napis na szablonie(nieobowiązkowe)
    -Out of Creative

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Hasło Amor
    2.link do bloga na którego ma być zrobiony szablon http://my-diary-laura-and-r5.blogspot.com/
    3.Kolorystykę Kolory delikatne , pastelowe.
    4.Układ Dowolny.
    5.Postacie , Z kim , jakiego serialu,anime.filmu Laura Marano i R5
    6.Obrazki z których ma być wykonany szablon(nieobowiązkowe) Liczę na Twoją kreatywność :-)
    7.Napis na szablonie(nieobowiązkowe) My Diary - Laura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)