Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

środa, 19 marca 2014

Hello/ Marliven

Dzisiaj chciałam was powitać z uśmiechem, 
na twarzy. Jak widzicie, za trzy dni odbędzie się 
impreza graficzna. Mam dla was *różne* dodatki, i 
uważam, że nie są najgorsze. Byłam chora, i dlatego
miałam czas, aby sobie pozwolić, na tak dużo dodatków. 
Przygotowałam dla was:
*zamówienie*
*2 paczki stocków*
*Paczka stock model*
*paczkę tekstur*
*5 koloryzacji*
*3 nagłówki wolne*

Jak widzicie Dużo tego jest. Więc zapraszam do pobierania, i zamawiania, u mnie szablonów.

  • Koloryzacje





  • Trzy nagłówki wolne

Ten nagłówek najbardziej mi się podoba. Mimo iż, krycie stocków nie było duże,
efekt jest naprawdę fajny. 


Ten nagłówek, jest jednym z najlepszych. Uważam, że mimo krycia które było
minimalne, efekt jest wspaniały. Napis oczywiście najlepszy, jak i również postacie.

(kliknij na obrazek aby pobrać)
Ten nagłówek robiłam na szybko, ale podoba mi się. 

  • Paczka tekstur






  • Dwie paczki stock photos



  • Zamówienia

  - Dla Juliet Styles 


Niestety nie udało mi sie zrobić szablonu dla Marki Lambre, bo gdy tylko wróciłam do szkoły, byłam zasypana 3 sprawdzianami. Bardzo cię przepraszam. Zrobię zamówienie na kolejnej notce.
Jeszcze jedna sprawa.
Nadia Gizińska, nie wykonałam zamówienia gdyż blog nie istniał. Dla takich blogów nie przyjmuję zamówień. 

--------------------

Proszę o komenty.
Może być również KRYTYKA.
Zapraszam do zamówień. 
Zamawiać pod postem.
I chcę jeszcze raz przeprosić Markę Lambre, ale niestety nauka przeważyła. 

//Marliven 

EDIT:
Przyjmuję zamówienia:
Juliet Styles- Blog usunięty
Violi Castilo- Przyjmuję
Nadi Gizińskiej-Przyjmuję
Marki Lambre- Blog zawieszony.



18 komentarzy:

  1. boże ten szablon jest cudny ^_^ jestem pod wrażeniem :* wielkie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sprawa , że nie Blanco a Lambre ale pominimy ten fakt... może najpierw zacznę od tego , że nic sie nie stało na twoje dzieło warto poczekać :)
    Wszystko mi się bardzo podoba mam nadzieje , że moje też będzie tak cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, widać, że się poprawiłaś. Te nagłówki są naprawdę ładne. Mam tylko jedno zastrzeżenie. używaj więcej koloryzacji ;D. Choć przyznam, że napisy są boskie. Moim faworytem jest nagłówek nr. 2. Pobieram 2 stocki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Emmm zacznijmy od koloryzacji, które mi się bardzo podobają, również drugi nagłówek jest boski :3 To co? Pobieram paczki stocków i 1 oraz 4 koloryzację :) Oby tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. składam kolejne zamówienie na szablon :)
    1.Hasło: Heart
    2. dynamite-harrystylesfanfic.blogspot.com
    3. Kolory:czerwień, złoty, pomarańcz ogólnie ciepłe kolorki
    4. zostawiam tobie
    5. postacie: Selena Gomez i Harry Styles
    6. Zdjęcia:http://data2.whicdn.com/images/13627366/large.jpg
    http://data1.whicdn.com/images/72287848/large.jpg
    http://www.chartsinfrance.net/style/breves/0/photo_1299843656.jpg
    chciałabym żeby był na szablonie umieszczony łądny koń, plaża zachód słońca, chciałabym również żeby był umieszczony fragment piosenki:
    ,,It's been said and done
    Every beautiful thought's been already sung
    And I guess right now here's another one
    So your melody will play on and on
    With the best of 'om
    You are beautiful
    Like a dream come alive, incredible
    A centerfold, miracle, lyrical
    You saved my life again''
    chyba że sprawiłoby ci to kłopot więc rozumiem :)
    mam nadzieję że przyjmiesz z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. jeśli można to szablon z leonetta

    OdpowiedzUsuń
  9. po prosze szablon jeśli można z leonettą piękne robisz szablony itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. REGULAMIN!!! Dziewczyno, wystarczy raz przeczytać, a będzie 99% szansy, że przyjmą twoje zamówienie ;D. Tak to nikt nie zwróci na nie uwagi, nie mówiąc już o przyjmowaniu!

      Usuń
    2. Odmawiam. Nie przeczytany regulamin. Polecam przeczytać regulamin i wtedy złożyć zamówienie.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym złożyć zamówienie na szblon
    1. Amor
    2.http://infinite-harrystylesfanfic.blogspot.com/
    3. niebieska, ciemno-niebieska ogólnie odcienie niebieskiego
    4. Zostawiam to tobie, puść się w wodze fantazji
    5. Jade Thirwall i Harry Styles
    6. Co do zdjęć nie mogłam się zdecydować więc dam do wyboru. Dodasz te które dla ciebie będzie bardziej pasowało
    https://wars-stars.pl/files/stars/c49a1a071915ab83b2e35860bf083d41d76c658al.jpg
    http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/dc/f7/b6/dcf7b647965acc1fb529e7f4c66cfe28.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/-CHEYp5J0838/UWAw5hlQYMI/AAAAAAAAACg/279IoE7f9kU/s1600/tumblr_mijmmsc3yy1ru1ygqo1_500.jpg
    http://25.media.tumblr.com/11b4f80b85ea1c5bb7970ffc1b431471/tumblr_mugm4lnI2x1silc1oo1_500.jpg
    7. Chciałabym aby były dwa cytaty pierwszy po stronie Jade
    ,,It's the green in his eyes that helps me see the future
    Fingerprints that leave me covered for days''
    a drugi po stronie Hazzy
    ,,You and I
    We don't wanna be like them
    We can make it 'till the end
    Nothing can come between
    You and I
    Not even the Gods above
    Can seperate the two of us''
    Mam nadzieję ze przyjmiesz, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)