Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 28 stycznia 2014

iLost my Mind/Trixie Verdass

Hey kochani!

Na początek mała informacja dla autorek i stażystek!
Dziś o godzinie 18 odbędzie się Konferencja na GG.Proszę abyście w niej uczestniczyły.Jednak jeśli nie możecie być wtedy dostępne Konferencja odbędzie się jutro o godzinie 15.

Konferencja będzie dotyczyć kolejki dodawania notek którą postanowiłam wprowadzić oraz zmian na blogu.

Na dziś przygotowałam
  • 2 zamówienia
  • wolny nagłówek z Jennette McCury
  • paczkę textur

Zamówienie dla wikra:*
http://trixie134.deviantart.com/art/Wikra-430115623?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=3
 (kliknij na miniaturkę aby pobrać)
Moje zdanie?Kompletnie go schrzaniłam.Nic mi się w nim nie podoba.I nie zdziwie się , że tobie również.Wstawiam go gdyż nie mogłam nic innego wymyślić.

Zamówienie dla Natalia Lubii
http://trixie134.deviantart.com/art/Natalia-Lubii-430115914?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=2
(kliknij na miniaturkę aby pobrać)
Tutaj tak samo.Nie umiem wykonywać nagłówków z tyloma postaciam.Przepraszam cię

Nagłówek wolny z Jennette McCury
http://trixie134.deviantart.com/art/nag-oacute-wek-Jennette-430116299?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=0
(kliknij na miniaturkę aby zobaczyć)

Coś mnie tak natknęło na Jennette.Oglądałam sobie dziś iCarly.Był to odcinek z Seddie!Kto jest za tą parą?Ja jestem ;)Bardzo lubię tą aktorkę.

http://trixie134.deviantart.com/art/2-Pack-Textures-by-Trixie-Verdass-430116074?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=1
(kliknij na miniaturkę aby pobrać)
Przepraszam ale w nazwie na DevianArt wdarła się literówką pisze 2 a powinno być 4.Bardzo Przepraszam .


Na dziś to tyle

Zapraszam do zamawiania u mnie
Trixie Verdass

24 komentarze:

  1. Jeju, jeju... Musisz się jeszcze naprawdę dużo nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze. Teraz widzę,że muszę dodać swoje trzy grosze.
      Jeśli już mówisz,że ma na prawdę dużo nauki przed sobą,to warto również powiedzieć 'dlaczego' a nie ni znikąd ni zowąd dodać 'jeju,jeju..' i niech się ludzie domyślają co masz na myśli. Co do twojej wypowiedzi na temat szablonów,no właśnie. Jakiej wypowiedzi? W twoim komentarzu NIC nie oceniłaś,nic nie dodałaś,nie dałaś żadnych rad a od niej oczekujesz ,że ma się uczyć z jakiegoś zdania "Musisz się jeszcze naprawdę dużo nauczyć"? Radzę na przyszłość pomyśleć zanim dasz komentarz,byle dać i żeby tylko widniał. I nie. Nie obrażam Cię,nie hejtuje,nie krytykuje ani nic. Po prostu wyrażam swoją opinię na temat twojego komentarza ,gdyż jest on na prawdę nie poprawny.
      Xoxo,
      Cl

      Usuń
    2. Clarisso, lol... Tak, musi się nauczyć. I dlaczego ma się uczyć z jednego zdania? Dlaczego ma się uczyć z paru zdań? To tylko motywacja do nauki tych wszystkich technik graficznych, i tyle.
      No i miło, że wrzuciłaś krytykę do jednego worka z hejtami i obrażaniem...

      Usuń
    3. Ależ ze mnie cep, nie zjechałam na dół i nie zobaczyłam komcia Kociaka... :'D

      Usuń
    4. A mi się on dziwnie nie dodał w odpowiedzi... :D

      Usuń
    5. Jeju, jeju... musisz się nauczyć dodawać odpowiedzi.

      Usuń
    6. Jeju, jeju... Autorka naprawdę musi nauczyć się wielu aspektów tworzenia szablonów. Jakoś zdjęć jest tragiczna, wtapianie zdjęć kuleje, kolory źle dobrane. Mam wymieniać dalej? Mnie osobiście prace się NIE podobają i nie poprosiłabym o wykonanie szablonu na moją stronę.

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nagłówek bardzo by mi się podobał, gdyby nie zdjątko Violetty... Mogłabyś je jakoś podmienić?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podmienie bo się nie da ;/ Ale mogę zrobić 2 szablon.Tylko zamów jeszcze raz ;)

      Usuń
  3. Zwracanie uwagi na to, że coś jest niepoprawne chyba jest krytką, prawda? :D Nie ma niczego złego w krytyce. Masz rację, nie popisałam się tym komentarzem i już, już spieszę z naprawą tego błędu!

    A czego musi się koleżanka nauczyć?
    Dobierania kolorów - jest sporo stron z paletami, które pomogą Ci dobrać odpowiednie barwy do każdej grafiki.
    Łączenia grafik - tutoriale, tutoriale, tutoriale - jest dużo naprawdę dobrych stron z których można uczyć się o programach graficznych. Działanie na ślepo nie zawsze daje rezultat. :)
    Do CSS też warto przysiąść! Ten język daje naprawdę spore możliwości i bez wątpienia nie do końca je wykorzystujesz, koleżanko.
    Stosuj credity - pokaż źródła stron z których korzystałaś.
    Nie zapisuj szablonów w jpg. to baardzo psuje ich jakość na podglądzie.
    Wybieraj zdjęcia większych rozdzielczości, nie zniekształcaj ich, bo takie piksele odstraszają. :)
    Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za szczerość i postaram się naprawić błędy ;)

      Usuń
  4. Dziękuję za szablon ! Jest śliczny :) ale myślałam że tam gdzie pisze post zrobisz mi białe :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie pytanko mogłabyś po prostu zmienić na biały ? :) Byłabym wdzięczna :)

      Usuń
    2. Ok.Podaj mi swoje GG lub e-mail to ci prześle ;)

      Usuń
    3. 43064271 <---- GG
      nattka310@onet.pl <--- Mail
      Gdzie ci wygodniej :*

      Usuń
  5. To ja chciałabym złożyć ponowne zamówienie ;)
    1.Hasło Heart
    2.link do bloga na którego ma być zrobiony szablon
    http://violetta-moja-historia-wikra.blogspot.com/
    3.Kolorystykę
    ciemna
    4.Układ
    taki jak na tym blogu
    5.Postacie , Z kim , jakiego serialu,anime.filmu
    Francesca z serialu Violetta i chciałabym, byś jakoś wcisnęła tam zdjęcie niemowlaka xd nie musi być zbytnio widoczny
    6.Obrazki z których ma być wykonany szablon(nieobowiązkowe)
    7.Napis na szablonie(nieobowiązkowe)
    Miłość jest jak róża- piękna, ale ma kolce...

    OdpowiedzUsuń
  6. He, he. Śliczne szablony. Co prawda nie lubię Violetty, ale to moje zdanie na jej temat. Tylko mam drobną uwagę. W drugim szablonie (w pierwszym zresztą też, ale znacznie mniej ;)) mogłaś lepiej wygumować krawędzie zdjęć. Takie białe krawędzie nie wyglądają estetycznie. A, i jeszcze jedno. Zdjęcia kwiatów mogłaś trochę rozjaśnić. Nie wiem z jakiego programu graficznego korzystasz, ale mogłaś dać mniejsze krycie i od razu byłoby cudnie. Odnoszę dziwne wrażenie, że w nagłówku "zwęziłaś" modelkę. Na twoim miejscu zostawiłabym tak jak jest naprawdę. Ale ja tam się nie mądrze, bo do szabloniarki mi daleko :<. Za to szacun za css :D.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, jestem z bloga www.secretartwork.blogspot.com
    zgadzamy się na współpracę, link ląduje we współpracy, a reklama notki tematycznej na pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, witaj. Przeczytałam, obejrzałam i się zasmuciłam. Muszę wtrącić parę groszy, oj muszę.

    Takich kilka uwag...

    Pamiętaj kochana, że tworzenie grafiki nie może być robione z przymusu. Tworzy się z pasją, z sercem, całym sobą i z dodatkiem duszy (pokręcone i pokichane, ale prawdziwe w swej prawdziwości i zagmatwawości). Jeżeli Twoja praca Ci się nie podoba, nie publikuj jej. Pomyśl, co byś mogła zmienić, co dodać, co odjąć. Przejrzyj prace innych ludzi, spójrz przez okno i zaczerp odrobinę inspiracji. Jeśli sama nie jesteś zadowolona ze stworzonego dzieła, nie licz, że komuś też się to spodoba. Musisz wierzyć w to, co robisz. Rozumiem, że umiejętności umiejętnościami, a obiektywizm i chłodne podejście do sprawy swoją drogą.

    Napisałaś też, że nie potrafisz zrobić szablonu z tylu obrazków. Kochana, wtedy najzwyczajniej nie wrzucasz wszystkich. Nie każdy umie i nie każdy lubi robić z nagłówka papkę dla niemowlaka. Kieruj się instynktem, własnymi pomysłami i twórczością z głębi serca. Daj się ponieść wyobraźni! Niech tworzenie grafiki będzie świetną zabawą, a nie szarą nudą.

    Co do czysto technicznego spojrzenia na Twoje prace. Są słabe i to bardzo. Mam nawet wrażenie, że są one robione na odczepnego i z przymusu. Wyżej padły już propozycje oglądania tutoriali. Skorzystaj z nich. Ja sama często takowe oglądam. Czy to odnośnie photoshopa czy też pomocnicze koleżanek / kolegów "po fachu". I uwierz mi, wiele dają.

    No i głowa do góry. Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Praktyka czyni mistrza, ale jeśli nie ma się serca do grafiki (no i cierpliwości), nawet egipscy bogowie tu nie pomogą.

    Pozdrawiam ciepło, Anaya! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram textury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)