Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 26 grudnia 2013

Wolny+ Powitanie! /Lisa Verdas

Hola! Jestem Lisa Verdas i jestem nową stażystką. :D Mam 11 lat (eh...), grafiką i szablonami zajmuję się od ok 1,5 miesiąca i... To chyba tyle o mnie? Tak.

Mam tutaj dla was szablon wolny. 




Tak, tak, wiem. Nie jestem na poziomie reszty dziewczyn, ale cieszę się, że dostałam szansę. :3
Okej, to tyle z tego co dla was mam. 

PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA!

~Lisa Verdas

12 komentarzy:

  1. baaardzo fajny szablon ale mam taki drobny szczególik: miało być "silnym" a nie "slinym" :p a tak poza tym to suuuper :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, faktycznie! Błąd :c Dziękuję za zwrócenie uwagi. c:
      I wszystkim na dole za miłe komentarze. <3

      Usuń
  2. Awwwwwwww. Mój Lisełek robi szablony <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ;) Tylko taki niewyraźny troszkę :) I wieża wygląda tak, jakby miała się przewrócić ;). CSS jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest w dużym wymiarze, a poza tym potraktowałam wszystko gumką. A to Notre Dame specjalnie obróciłam :D I dziękuję <3

      Usuń
  4. Mnie się bardzo podoba.
    Osobiście wolę, gdy pasek gadżetów jest jeden, po prawej stronie, ale tak też wygląda ładnie.
    Masz talent! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chciałabym szablon z jade ramsey prose♥

    OdpowiedzUsuń
  6. nagłówek taki sobie, jest textura na postaci a to niszczy całokształt i wygląda nieestetycznie zaś css jest fajny, ale mogłoby być więcej efektów
    Craliven

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym dodać, że adres bloga się zmienił i tam zaraz pojawi się button. amor-es-imprevisible.blogspot.com/
    Mam nadzieje, że to nic nie zmieni. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)