Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Notka Tematyczna.Święty Mikołaj,Nowy Rok oraz Boże Narodzenie / Alba

Na początku chciałabym bardzo podziękować Trixie,za danie mi szansy zrobienia grafiki i dodatków na tą notkę tematyczną. Zamówienia staram się zrobić w miarę możliwości w terminie [środa - piątek].
No to chyba tyle :* Przygotowałam:
10 ikon






 6 koloryzacji:






3 sygnatury:



Oraz  dwa nagłówki <3




To tyle ode mnie,pozdrawiam,
Alba.
PS.Nie przyjmuję zamówień do końca tygodnia.



6 komentarzy:

  1. Świetne, bardzo mi się podoba. <3
    Po tych koloryzacjach, nagłówkach i ikonach jeszcze bardziej jestem niecierpliwa na ten szablon!
    Pozdrawiam (i nie przynudzam xd) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę, boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne !!!! <3333

    Nutella ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy dostanę zamówiony szablon :O

    OdpowiedzUsuń
  5. JEJU *O* Jedna z najlepszych notek tematycznych jakie widziałam :* Podoba mi się dosłownie wszystko, ale chyba nagłówki najbardziej :* Ten z kotkiem jest przecudowny :D Kocham to rozmieszczenie teksturek <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)