Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 22 grudnia 2013

Koleżanki z przypadku,przyjaciółki z wyboru / Alba

Tyle,tyle czasu minęło. A ja dzisiaj dopiero skończyłam trzy zamówienia xD Pewnie by było więcej zrobione gdyby nie ta grypa która mnie wzięła. Ten katar i ból gardła,eh..I w dodatku na święta.
Mam nadzieję,że podobała się ostatnio notka tematyczna <3 Strasznie mało komentarzy pod nią było ;c
Teraz mam zamówienia dla: Przyjaciółki NaZawsze
Prosiłaś o zupełnie inną kolorystykę,ale mi najbardziej pasowała ta. Więc mam nadzieję,że się tak zbytnio nie gniewasz ;)

Szablon dla: Ola a
Szablon jakiś taki. No ,że tak powiem troszkę kombinowany ,ale mam nadzieję,że się podoba ;)

Szablon dla: Gabi Verdas
I przez tą twoją nie cierpliwość zapomniałam się podpisać na nagłówku,no wiesz co. -,- Fioletowy na nagłówku się zmieszał z różem,więc ekhm. Jakbyś chciała mnie zabić to lepiej żeby to nie bolało xD
***
Ogółem szablony jakoś nie szokują,ale złe też nie są. 
Xoxo,
Alba
PS.KOLEJKA U MNIE PEŁNA i to na trzy terminy..

3 komentarze:

  1. tak ta moja niecierpliwosc :D
    Ale udało się będe się chwali że to ty!
    Hah jestem na telefonie i go jeszcze nie widziałam ale i tak jest CUDNY! xD
    Wracaj do zdrowia!
    Gabi <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy szablon już widziałam oczywiście. Wszystkie piękne <3 Kocham je równo. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy. Śliczny szblon <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)