Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 14 grudnia 2013

Forever Alone /Dusia

Przepraszam za nazwę,ale nie wiedziałam co mam napisać.Przez te kilka ostatnich dni wykonałam kilka wolnych szablonów.Moim zdaniem niektóre są dość ładne.Nie przedłużam i pokazuje wam moje prace:

 podgląd/pobierz


podgląd/pobierz
 podgląd/pobierz



I jeśli podobają wam się szablony to komentujcie,jeśli nie to także.
Zapraszam do składania zamówień :)













9 komentarzy:

  1. sliczne *.*
    Masz fajny styl robienia ;***
    Gabi <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!! <33333
    Masz talent ;****

    Nutella ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. mi najbardziej podoba się pierwszy i ostatni *.*

      Nutella ;*

      Usuń
  3. Hej! Dusia chciałam ci podziękować za szablon. Bardzo mi się podoba. Ale nie moge go wgrać pisze mi dokładnie coś takiego
    Zapisanie szablonu nie powiodło się.

    Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
    Content is not allowed in prolog.
    Nie wiesz o co chodzi?? Bo ja nie do końca wiem.

    Pozdrawiam.
    Tyna : **

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Tyno!Sprawdzałam kilkakrotnie pobierając ten plik i umieszczając go na blogu i normalnie jest i działa.Sprawdź może coś twój komputer szwankuje :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)