Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 13 grudnia 2013

Alba Wita [Alba]

No to jak się domyślacie jestem nową na okresie próbnym szabloniarką i mam nadzieję,że mnie polubicie ;)
Niestety na razie nie mam żadnych jakichś szablonów wolny do pokazania ale za to mogę Wam pokazać trzy z wielu nagłówków które stworzyłam i dzięki jednemu z nich się tutaj dostałam na ten wymarzony okres próbny <3
O to nagłówki



Krytykujcie,róbcie co chcecie bylebyście komentowali. No to do zobaczenia w następnej notce <3
Xoxo,
Alba 
PS. Przyjmę 1-2 zamówienie/a na dobry początek ;3
Zamówienia przyjęte od:
Gabi Verdas , Martini , LodooComelloo , Ola a , Przyjaciółki NaZawsze , Karolina Stossel
PAMIĘTAJCIE O WSTAWIENIU BUTTONU NA SWOJEGO BLOGA!
ew. kontakt ; gg:39964018

23 komentarze:

  1. Bardzo ładne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne <3 Masz talent, nie zmarnuj go :* Najbardziej podoba mi się ostatni :D Ale mała wskazówka na przyszłość: wymazuj stocki i teksturki z postaci, efekt będzie na pewno lepszy (odezwała się mistrzyni xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta tekstura miała być specjalnie bo jakoś tak mi to pasowało xD
      Ale dzięki za małą uwagę ;) I tak jeszcze się uczę <3

      Usuń
  3. Ou Alba na blogu graficznym ;D
    Gratuluję ;*
    PS Śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się spodobało, złożyłam zamówienie, i chciałabym abyś ty je wykonała : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..Miało być 2/1 ale nie chcę być taka wredna i zrobię Wam wszystkim <3

      Usuń
    2. Nie byłabyś wredna nawet nie robiąc. Ucieszyłam się niezmiernie i liczę na ciebie! Natomiast po tych nagłówkach widzę twój talent i na sto procent zostaniesz na stałe! : )

      Usuń
    3. Pamiętaj o wstawieniu buttona na swojego bloga :)

      Usuń
    4. Teraz wstawić?

      Usuń
    5. Tak,inaczej szablon nie zostanie wykonany. (Regulamin) ;)

      Usuń
    6. Dobra. : )

      Usuń
    7. Gotowe. Spełniłam wszystkie warunki.

      Usuń
  5. Śliczne !!! <333
    Masz wielki talent!!! ;***
    Złożę tutaj zamówienie okey :D

    1. Let it Go
    2. Alba *.*
    3. http://calkiem-inna-historia.blogspot.com/
    4. różne odcienie fioletu <3333
    5. Nagłówek na górze a kolumny po obu stronach. Bardzo proszę aby roki zdjęć były zaokrąglone, a i rogi w kolumnach też. Jeśli możesz to zrób tak, że literki się rozsuwają *.*
    6. Federico, Ludmiła, Naty, Viola, Leon, Marco, Diego, Cami, Francesca, Maxi i Lara z serialu Violetta :D
    7. Wybierz sama.
    8. Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale już nigdy nie będzie taki sam.

    Jeśli tutaj złożyłam zamówienie to czy zostanie ono wykonane ?
    I orientacyjnie kiedy ?
    Czekam na odpowiedź :D

    Kocham Nutella ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że jeśli również je złożysz w zakładce "zamówienia" to nie będzie problemu :)
      Chodzi tu o regulamin napisany przez Trixie ;3

      Usuń
    2. No okey :D
      To ja idę je tam napisać ;**

      Nutella ;*

      Usuń
    3. Pamiętaj o wstawieniu buttona na swojego bloga :)

      Usuń
  6. 1. Hasło: Let it Go
    2. Alba
    3. http://marcesca-story.blogspot.com/
    4. Kolorystyka taka szara
    5. Lewa kolumna wysoko
    6. Francesca i Marco z serialu Violetta czyli " Marcesca"
    7. file:///C:/Users/Basia/Violetta/Marcesca/images%20(57).jpg
    8. Marcesca - Another Story

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli również złożysz to zamówienie w zakładce "Zamówienia" będę mogła je przyjąć :)
      Chodzi tu o regulamin napisany przez Trixie ;3

      Usuń
    2. Napisałam w zamówienia :DD

      Usuń
    3. Pamiętaj o wstawieniu buttona na swojego bloga :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzisiaj zrobię pierwszą część jutro zrobię drugą. ;)

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)