Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 17 listopada 2013

Zamówienie/Mindfreak

Mam tylko jedno z dwóch zamówień, mimo tego że zamawiająca je anulowała. Miałam już gotowe, więc szkoda, żeby się zmarnowało, może ktoś przygarnie


CZYLI DLA 'KORNELIA80'
lub wolny jeżeli ona nie będzie chciała


Podgląd  (tymczasowy)

Podoba mi się CSS. I tylko CSS. Najedź sobie na link, fajny efekt. 


Pozdro i do następnej z ostatnim zamówieniem
Przepraszam, ale do odwołania NIE WYKONUJĘ zamówień. Ewentualnie jedno-dwa.
Papatki
~Mindfreak

4 komentarze:

  1. Ojej, dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie - wgrałam szablon, ale nie wyświetla mi się nagłówek. Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz go wgrać osobno :) Jest spakowany, postępuj według instrukcji a Ci się uda :) xx

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)