Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 1 listopada 2013

Wszystko ma swój koniec/Marzycielka

Dobry ;/
Przepraszam, że nie było mnie dawno. Po prostu musiałam pozbierać swój rozwalony umysł. Mam parę zamówień i....złą wiadomość.

Zamówienie dla Kriena Ponte
[pobierz]
No dobra, od razu bierz siekierę ;_; Nie wykonałam tej kolorystyki, którą kazałaś! Nie umiałam, ale chyba ujdzie, no nie?

 Zamówienie dla Chochliczek 
Miał być szary, czarny, a jest....niebieski. Kurde. Ale podoba mi się, że dałaś mi wolny wybór z napisem ^.^ "Tylko ty znasz drogę do mojego serca" Takie ot badziewie wymyśliłam. Meow. Mam nadzieję, że ci się podoba. (tym bardziej, że czytam twego bloga ^^) 

Zamówienia dla Mozika
 [pobierz]
Czuję, jakbym robiła szablon wolny. Kolorystyka jedynie była podana :D No i napis ^.^ Mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu. Jednak żadnego fenomenalnego efektu dla kart nie wymyśliłam :C Za co przepraszam.

Zamówienie dla Ducha Marano
Zamówienia brak. Dałaś identyczne zamówienie u nas i "Zaczarowana Grafika" Nie ładnie. Odrzucam. A miałam ten szablon gotowy, ale przeżyję.

To tyle, nie na dziś! Na zawsze. Odchodzę. Przepraszam za te zamówienia, których nie wykonałam. W razie czego, możecie mnie znaleźć tutaj: >Klik<
Tak, tak. Przeszłam do "konkurencji" Tutaj 5 szabloniarek nie potrzeba. Poza tym tu, nie ma różnorodności zamówień. Większość Violetta, Austin&Ally-i nic więcej. Parę z Anubisa. A w zaczarowanych jest tego więcej. Mój wybór wiąże się też z nauką, nie wyrobię na dwóch szabloniarniach.

~Marzycielka~

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę przepiękny no i nic nie szkodzi że nie te kolory... i tak jest super...

      Usuń
  2. Ten ostatni jest przepiękny! Cała reszta zresztą też.! Robisz śliczne szablony...zamówiłabym, ale niestety nie mam żadnego bloga o opowiadaniach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeżyjemy. Ale ja już tu nie pracuję :) Ciesze się, że ci się podoba ^.^

      Usuń
  3. Kocham cię za ten szablon jest genialny <3
    Na prawdę nie wie wiem jak mogę ci dziękować :3
    Jeszcze raz dziękuję za wkład nad szablon ;P
    Do zobaczenia :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)