Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 2 listopada 2013

Wolne nagłówki ,szablon i zamówienie /Patricia Miller

Zamówienie dla Cherry Różowa:



Na zdjęciu wygląda tak jakby post i karty były tak bardziej na prawo ,ale jak załadujesz szablon to będą na środku. To efekt tego ,że cały szablon musiałam pomniejszyć ,żeby zrobić zdjęcie. Szablon jest raczej taki zwykły jak widzisz ,no ,ale myślę ,że taki chyba wystarczy. 


Mam dla was jeszcze jeden szablon wolny z Aną Mulvoy Ten ,mam nadzieję ,ze wam się spodoba ,bo na prawdę długo nad nim siedziałam. 



Nagłówek z Lily Collins:


Z Jamie Campbell Bowerem: 


Z Phoebe Tonkin:


Z Indianą Evans: 


i z Niną Dobrev ,Ianem Somerhalderem i Paulem Wesleyem: 


Mam nadzieję ,że moje dzisiejsze prace wam się spodobają :) 

Przepraszam za to ,że jestem tak rzadko obecna na blogu. 

Patricia Miller

7 komentarzy:

  1. dzięki za szybkie wykonanie zamówienia

    OdpowiedzUsuń
  2. ten szablon z Aną jest genialny <3 no po prostu świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne szablony ! Wiesz co myślę o 2 <333 z Aną!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ;* chciałabym pobrać ten z Aną na bloga hopeless-tumblr.blogspot.com
    hasło: flowers
    jstem jeszcze śpiąca i chora na dodatek więc mam nadzieję że nic z regulamin nie przeoczyłam ani nie zrozumiałam źle! XDXDXDDD
    całuski

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)