Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 14 października 2013

Inwazja darmówek/by Marzycielka

Hej! 
No może inwazją by tego nie nazwać, ale tego jest 5 ^^
(aby przejść do podglądu, kliknij w obrazek)

 [pobierz]
Wstawiałam go wam,a le tym razem z kodem css ^^ Jakimś cudem kisił mi się w "Zamówienia" Więc wzięłam się za siebie i wykonałam :D Mam nadzieję, że wam się podoba ^^

 Miałam genialny pomysł, a nagłówek nie wyszedł :/ Jestem jedynie zadowolona z efektu css'u, ale nie z menu. Nie no, fajnie wyszedł, ale wydaje mi się taki...zwyczajny? Opiszę wam ten efekt: po najechaniu myszką robi się spłaszczone kółeczko :D

 [pobierz]
Jeden z moich faworytów! ^^ Strasznie mi się podoba nagłówek *u* Css-no, fajnie wyszedł. Mam nadzieję, że ktoś ten szablon zaadoptuje *__*

 [pobierz]
Rerere, to mój number one! Miałam na niego straszny pomysł i nawet wyszło *_* Może znajdzie swój blog-domek? Problemów z nim nie było, a css mi chyba fajnie wyszedł ^^

[pobierz]
Na początku mi się nie podobał, ale nawet okej wyszedł. Lecz ten brązowo-bordowy kolor w niektórych miejscach mi się nie podoba, ale może ujdzie? Chyba jest fajny, więc może zostanie zaadoptowany *u*

Te pięć szablonów mi zajęło 2-3 dni. Wiedźcie, że w większości przypadkach jeden szablon (razem z nagłówkiem) czasami niektórym zajmuje tydzień. Jeden! Wyrobienie się z 5 szablonami, w 2-3 dni, to cud. :) Więc mam nadzieję, że podoba wam się ten skład szablonów ^^

CREDIC: natt-liv.blogspot.com, terriblecrash.blogspot.com

Przyjmuję zamówienia!

~Marzycielka~

7 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, czy.... Podglądy do 'stada' i 'hogwartu' nie działają albo ja źle klikam xD Ale reszta jest cudna *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już działa XD Dzięki, że powiedziałaś, że nie działa :D Już jest okej ^^ A, i ciesze się, żę ci się podobają *u*

      Usuń
  2. Śliczne są *>*
    Masz talent i to wielki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają twoje nagłówki, i czekam na dalsze efekty twoich prac. Moim zdaniem robisz najlepsze szablony z całej załogi, bez obrazy oczywiście dla innych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Ciesze się, że ktoś tak uważa, i że komuś z innej szabloniarni się podobają moje prace ♥

      Usuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)