Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 31 sierpnia 2013

Zamówienie dla Xenii Verdas/ Nathalia Verdas

Hejka! Na dziś to już ostatnie zamówienie.  Jutro postara się dodać resztę. Nie przeciągając.


Pomimo tego ze jestem wielką fanką Leonetty, to zadanie mnie przerosło! W sieci jest strasznie mało zdjęć tej pary z drugiego sezonu, jedyne to te dwa co udało mi się wygrzebać z dysku. Ciesze się chociaż że je znalazłam xD Mam nadzieję że Ci się spodoba. Jeśli nie, to pisz na moje gg: 48450610

3 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo. ,3
    Jest piękny.
    Odwaliłaś kawał roboty. :)
    X. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie to, że coś, ale jest ich trochę więcej niż 2 xD Jak coś, to pisz na mojego maila:
    love.rangers@op.pl
    Prześlę Ci resztę jak będziesz chciała oczywiście ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)