Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 18 sierpnia 2013

Zamówienie dla Megi/Craliven

hej, mam zamówienie dla Megi Howard
Szczerze to nie wiedziałam jak się za niego zabrać, obrazek który mi przesłałaś był za ostry do koloru szarego, ale sobie poradziłam i myślę że nie wyszedł najgorzej :)

Mam dla was także nagłówek
pobierz

Z kim chcecie następny szablon wolny? Piszcie w komentarzach :D
Przyjmuję zamówienia!



5 komentarzy:

  1. Przepraszam za kłopot :/ Ale jest śliczny! Podoba mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny szablon! Z kim następny, wolny? Może z parą "Naxi", lub "Bromi" z serialu 'Violetta."
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może któryś z twoich pomysłów wykorzystam :D

      Usuń
  3. Szablon po prostu świetny :D
    Podoba mi się kolorystyka - świetnie dopasowana.
    Napis wyszedł super - idealna czcionka.
    Chce więcej takich szablonów! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)