Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 31 sierpnia 2013

Zamówienia/Nathalia Verdas

Witajcie! Na samym wstępie chcę napisać że z powodu braku czasu zapomniałam dodać wczorajszy wolny szablon. Obiecuję że dodam go później.  Przechodząc do sedna, dziś mam zamówienia dla:

LuLu Comello


Z tym nagłówkiem miałam wiele perypetii. Jak widać, nie widać tego "siwego", ale uwaga on tam jest! Trzeba się po prostu przypatrzeć. Moim zdaniem wyszedł całkiem, całkiem, ale to tylko moje zdanie. Mam nadzieję że Ci się podoba.

Sara Tomika 


Moim "skromnym" zdaniem wyszedł świetnie.  Mam nadzieję że przypadnie Tobie do gustu :D Ah, i twój drugi szablon wykonam dziś wieczorem, bądź jutro rano. Niestety dziś już nie mam czasu, bo idę na urodziny :D

Jeśli chciałybyście coś poprawić, piszcie na moje gg: 48450610 

Przyjmuje zamówienia

2 komentarze:

  1. Jest śliczny i bardzooo dzękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje jest piękny i akurat ten siwy widać idealnie
    Jeszcze raz wielkie dzięki
    <:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)