Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

niedziela, 11 sierpnia 2013

The End

To koniec. Odchodzę.
Nie będę pisać dlaczego, bo i tak tego nie przeczytacie.
A jeśli chodzi o zamówienie dla Nikoli Clarke, to wykonam je, tylko napisz mi na e-mail (tyssy@wp.pl), a jakoś się dogadamy. Chyba, że zamówisz u kogoś innego. Twój wybór.
I jeszcze jeśli chodzi o Carmen Elizabeth - napisałaś, że jeśli MUSISZ napisać kogo wybierasz, to ja. Więc jeśli chcesz nadal, bym ja go zrobiła, też mi wyślij wiadomość, a jeśli Ci nie zależy, to zamów u innej szabloniarki.

~ Savannae

1 komentarz:

  1. Jest mi przykro z powodu twojej decyzji!Może to jeszcze przemyślisz?Tak czy siak muszę podsumować twój kilkudniowy staż!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)