Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Podsumowanie stażu Patrici Miller,Nowa zasada+Nagłówek wolny!

Hey hey!

Dziś na sam początek mam dla was nagłówek wolny


Teraz podsumowanie stażu Patrici Miller
Patricia Miller była na blogu miesiąc miała 11 zamówień z czego wykonała 10(za to ocenę przyznaje ja){Ocena 5}
Kody(średnia z oceny przyznawanej przez was){3,50}
Szablony , grafika {4}
Pomysłowość estetyczność {4}
Maksymalna ilość punktów to 20 żeby pozostać na blogu trzeba mieć nie mniej nić 15 punktów
Ocena Patrici Miller to 16,50
Gratuluje Patricio zostajesz z nami!!! :)


Acha i jeszczę jedna sprawa!Od dziś u nas obowiązuje jedna bardzo ważna zasada i tu zwracam się do Patrici i Craliven Od dziś panuje u nas zasada kto pierwszy ten lepszy czyli jak ja dodałam dziś notkę to żadna z was dziś nie może dodać!Rozumiemy się?
Zachęcam do zamawiania u mnie grafiki

Bella Martin

3 komentarze:

  1. AAA!! Dzięki za wszystko ,tyle ,że ja nie wiem czy zasłużyłam na te wszystkie punkty ,no i ,żeby zostać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , że zasłużyłaś kochana!Tworzysz wspaniałą grafikę!

      Usuń
  2. Odsyłam do zakładki zamówienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)