Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

piątek, 16 sierpnia 2013

Orders witch Kickin It/Bella Martin

Hey kochani!
Mam dziś dla was 2 zamówienia ,,Z Kopyta"

1 jest to szablon dla Mozika!
Ten szablon kompletnie mi nie wyszedł.Zażyczyłaś sobie kolor czarny a ja jeszcze nigdy z tym kolorem szablonu nie robiłam więc wyszedł taki a nie inny!

Następne zamówienie to nagłówek dla  Kasia_Kocha_Leo
                                                                      Pobierz
Z tym nagłówkiem nie miałam żadnego problemu!Mam nadzieję , że ci się podoba!

Zachęcam do zamawiania u mnie!

Bella Martin

2 komentarze:

  1. Matko !
    Dziękuję :*
    Jest piękny <3
    Zaraz ustawiam i jeszcze raz wielkie, wielkie dzięki :******

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)