Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

wtorek, 13 sierpnia 2013

Header with Ana Molvoy Ten+Poszukujemy stażystki/Bella Martin

Hey kochani!

Jest mi bardzo przykro ponieważ mój poprzedni szablon nie został skomentowany!Obraziliście się na mnie???
Dziś mam dla was nagłówek z Aną Molvoy Ten

Mam nadzieję , że się podoba!Proszę o szczere opinie!

Odkąd odeszła Savannea zrobiło się u nas miejsce więc można się zgłaszać na stażystkę!

I jeszcze jedna bardzo ważna wiadomość!!
Powracam do Scenariusze Sibuna

Bella Martin

3 komentarze:

  1. Super nagłówek, ale niestety muszę się przyczepić do postaci Amber która jest słabo wycięta dookoła

    OdpowiedzUsuń
  2. w czym robiłaś ten nagłówek?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)