Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

czwartek, 29 sierpnia 2013

Changing the Rules,order,Renders/Trixie Verdas

Hey Kochani

Na początek Piszę INFORMACJE!
REGULAMIN ZOSTAŁ ZMIENIONY TAK SAMO JAK HASŁO WIĘC PROSZĘ ZAJRZEĆ!
Mam zamówienie dla Patricia Williamson


Ogólnie szablon może być!Chociaż jak teraz nie niego patrze zmieniłabym koloryzacje!

Mam również paczką Renderów tym razem z bohaterkami serialu Pretty Little Liars
                                                                       Pobierz
Jak pisałam wcześniej proszę zajrzeć do regulaminu!

Przyjmuje zamówienia

Trixie Verdas

8 komentarzy:

  1. Mam do Ciebie ogromną prośbę czy mogłabyś usunąć :na górze ,na dole i zostawić Peddie Forever together
    Tak poza tym szablon prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz coraz to lepsze szablony. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)