Witaj na SNW! Dołącz do naszej załogi! Zapoznaj się z Regulaminem i zamów szablon! Dołącz do nas na Facebooku i Asku!

sobota, 10 sierpnia 2013

"Action speak louder, than words" / Craliven

Hejka, kolejny post z mojej strony, odkąd jestem na tym blogu bardzo szybko wykonuję szablony (czasami zależy które). Nie wiem czy to jest po prostu satysfakcja że chciałabym zostać na tym blogu czy też inna sprawa, mniejsza o to przejdźmy do szablonu

Szablon wolny

Szablon mi się generalnie podoba, z css miałam trochę problemów ale sobie jakoś poradziłam :)

Przygotowałam jeszcze dla was instrukcję jak wykonać nagłówek w Photoshop'ie
Od razu uprzedzam że proszę się nie podpisywać pod tą pracą.




2 komentarze:

  1. Praca jest piękna, a instrukcja bardzo przydatna :)
    Bardzo utalentowana z Ciebie szabloniarka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatna instrukcja :)
    I jeszcze taki piękny szablon ;**
    KOCHAM ! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy pozostawiony komentarz! To właśnie dla was robimy to co kochamy ;)